Załącznik nr 3 wzór umowy

                                                                                                                                                    załącznik nr 3 
                                                                                      do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

                                                                    WZÓR UMOWY

                                                                 Umowa nr..../2008
                                          na zakup i dostawę sprzętu komputerowego

zawarta w dniu ........................2008r. w Wałbrzychu pomiędzy:
Powiatową i Miejską Biblioteką Publiczną „Biblioteką pod Atlantami”, Rynek 9, 58-300 Wałbrzych,
NIP 8862739109
reprezentowaną przez :
- dyrektora – Cezarego Kasiborskiego,
- głównego księgowego– Zbigniewa Walasińskiego,

zwaną dalej Zamawiającą

a
........................................................
.......................................................
.......................................................
reprezentowanym przez:
.......................................................
zwanym dalej Wykonawcą.

W wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów art. 94 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) zawarto umowę następującej treści:

                                                                            § 1.

1. Przedmiotem umowy jest sprzedaż przez Wykonawcę Zamawiającej następującego sprzętu:
1) dwóch zestawów komputerowych;
2) jednego serwera w obudowie dedykowanej dla komputerów serwerowych;
3) akcesoria komputerowe:
— switch 10/100 Mb/s 8-portów.- 2 szt.;
— listwy zasilające – 3 szt.;
— oprogramowanie – Windows XP-Prof. Edition. – 1 szt.
2. Szczegółowy wykaz rzeczy wraz z opisem parametrów technicznych określa załącznik
nr 1 do umowy.
3. Wykonawca oświadcza, że sprzęt, o którym mowa w ust.1, spełnia wymagania zasadnicze dla przedmiotu zamówienia określone przepisami prawa.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zachowaniem szczególnej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia.



                                                                              § 2.

1. Zamawiająca zapłaci Wykonawcy za przedmiot umowy opisany w § 1 zgodnie ze złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertą wynagrodzenie brutto w kwocie..............złotych (słownie:..........................................................................................) w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
2. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany, bez zastrzeżeń, przez Zamawiającą, protokół odbioru technicznego sprzętu komputerowego (załącznik nr 2 do umowy) oraz protokół ilościowy sprzętu komputerowego (załącznik nr 3 do umowy).

                                                                            § 3.

Termin wykonania umowy Strony ustalają na 14 dni od dnia zawarcia umowy.

                                                                          § 4.

1. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania przez Zamawiającą protokołu odbioru technicznego.
2. Czas reakcji serwisowej wynosi ............godzin od momentu zgłoszenia usterki. Serwis świadczony będzie w miejscu instalacji sprzętu.
3. Zgłoszenia awarii będą dokonywane telefonicznie na numer...........................lub faksem na numer..............................w dni powszednie w godzinach 7.00-15.00.
4. W sytuacji, gdy naprawa będzie trwać dłużej niż...........dni Wykonawca dostarczy Zamawiającej sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach, na cały okres napraw.
5. Wykonawca nie może w umowie powierzyć wykonania obowiązków wynikających z niniejszej gwarancji osobie trzeciej.
6. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w kartach gwarancyjnych, które zostaną wydane w dniu podpisania przez Strony protokołu odbioru technicznego.
7. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.

                                                                             § 5.

1. Wykonawca oświadcza, że sprzęt, o którym mowa w § 1 jest wolny od jakichkolwiek usterek, jest fabrycznie nowy i nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich. Oświadcza ponadto, że sprzęt będzie dostarczony w fabrycznych opakowaniach.
2. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającej przy ul. Rynek 9 w Wałbrzychu. Do dnia podpisania protokołu odbioru ilościowego ryzyko utraty lub uszkodzenia sprzętu obciąża Wykonawcę.
3. Odbiór techniczny sprzętu komputerowego, odbędzie się na podstawie
przeprowadzonego w siedzibie Zamawiającej testu wydajności procesora w celu
sprawdzenia czy wyżej wymieniony sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia.
4. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego testu Zamawiająca stwierdzi, że przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań, Zamawiająca zwróci całą dostawę do Wykonawcy i na jego koszt. Przyczyny zwrotu sprzętu zostaną odnotowane w protokole odbioru technicznego.
5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do pięciu dni roboczych dokonać wymiany sprzętu.
6. Jeżeli podczas odbioru technicznego nowej dostawy sprzęt komputerowy nie spełni określonych wymagań, Zamawiającej przysługuje prawo odstąpienia od realizacji umowy.
7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do jakiegokolwiek odszkodowania z tytułu niezrealizowania umowy.
8. Koszt transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającą mechanicznych uszkodzeń w dostarczonym sprzęcie, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowy w terminie do pięciu dni roboczych od daty zgłoszenia.

                                                                                        § 6.

Zamawiająca zastrzega sobie prawo do dochodzenia kar umownych za niezgodność z niniejszą umową lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

                                                                                         § 7.

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającej karę umowną w przypadku:
1) odstąpienia od umowy wskutek okoliczności od Zamawiającego niezależnych w wysokości 3 % kwoty wynagrodzenia,
2) zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % kwoty wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki,
3) zwłoki w usunięciu mechanicznych uszkodzeń przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % kwoty wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez Zamawiającą w celu usunięcia wad,
4) zwłoki związanej z wymianą sprzętu w sytuacji, gdy nie spełnia wymagań zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w wysokości 0,1 % kwoty wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki,
5) wypowiedzenia umowy z przyczyn, o których mowa w § 9 ust. 2 pkt. 1 Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę umowna w wysokości 5% kwoty wynagrodzenia.

                                                                                         § 8.

Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy.
                                                                                        § 9.

1. Każda ze stron umowy może wypowiedzieć umowę, jeżeli druga strona rażąco naruszy postanowienia umowy.
2. Przez rażące naruszenie postanowień umowy rozumieć należy:
1) ze strony Wykonawcy:
-dostarczenie rzeczy niezgodnej z wymaganiami,
-dostarczenie rzeczy mechanicznie uszkodzonej,
2) ze strony Zamawiającej:
-przekroczenie terminu płatności co najmniej o 7 dni.

                                                                                       § 10.

Wykonawca oświadcza, że dysponuje stosowną wiedzą, odpowiednią bazą i środkami do wykonania przedmiotu umowy.



                                                                                         § 11.

1. W dniu podpisania umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania
umowy w kwocie ...................zł (słownie:...........................................................................)
i upoważnia Zamawiającą do potrącenia z zabezpieczenia kwot z tytułu roszczeń
wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy po przeprowadzeniu odbioru ilościowego
i technicznego zakończonego wynikiem pozytywnym.


                                                                                          § 12.

Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 


                                                                                         § 13.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umowa mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z którą było prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

                                                                                         § 14.

Wszelkie spory wynikłe z tytułu realizacji Umowy będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającej.
                                                                                         § 15.

Integralną część umowy stanowią załączniki:
nr 1 szczegółowy wykaz rzeczy wraz z opisem parametrów technicznych;
nr 2 protokół odbioru technicznego sprzętu komputerowego;
nr 3 protokół odbioru ilościowego sprzętu komputerowego.

                                                                                        § 16.

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.


Zamawiająca:                                                                                                    Wykonawca:









































Wytworzył:
Udostępnił:
Maćkowiak Ewa
(2008-03-12 12:39:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Maćkowiak Ewa
(2008-03-12 12:42:37)