Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

                                                                                                       Wałbrzych, 10 stycznia 2008 r.

                                   Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
                                    na zakup i dostawę sprzętu komputerowego
                             w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego

1. Informacje wprowadzające
1.1 Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna „Biblioteka pod Atlantami” w Wałbrzychu
zwana dalej Zamawiającą, zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego.
1.2 Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającej, określona w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszym ciągu s.i.w.z..
1.3 Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655) zwanej w dalszym ciągu p.z.p., przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej s.i.w.z.
1.4 Użyte w s.i.w.z. terminy mają następujące znaczenie:
a) Postępowanie — czynności wykonane przez Zamawiającą na podstawie niniejszej s.i.w.z.;
b) Zamówienie — zamówienie publiczne, którego przedmiot został opisany w pkt 2 s.i.w.z.;
c) Wykonawca — podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na jego wykonanie albo zawrze z Zamawiającą umowę w sprawie wykonania Za-mówienia.
1.5 Dane Zamawiającej:
Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna „Biblioteka pod Atlantami”
Rynek 9, 58-300 Wałbrzych
tel. (074) 664 96 22, (074) 664 99 21, (074) 664 96 65
faks (074) 664 87 05
http://www.atlanty.walbrzych.pl/bip
e-mail: sekretariat@atlanty.walbrzych.pl
NIP 886-27-39-109
konto bankowe: PKO BP S.A. o / Wałbrzych 43 10205095 0000 5202 0011 3548
znak sprawy: Org-Adm-223/1/2008
2. Przedmiot Zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającej.
2.2. Zakres zamówienia obejmuje także dokonywanie przez Wykonawcę bezpłatnych na-praw serwisowych w miejscu instalacji,
2.3 Przedmiot zamówienia, którego dotyczy s.i.w.z. określony jest we wspólnym
słowniku zamówień CPV kodem:
30231100-8 komputer;
33195100-4 monitor;
30262000-3 serwer komputerowy;
30217200-5 akcesoria komputerowe.
2.4 Przedmiotem zamówienia są:
a) dwa zestawy komputerowe w obudowie stojącej z zasilaczem o minimalnej mocy
300W, które powinny być dostarczone w następującej konfiguracji:
—Procesor: klasy x86 lub równoważny, dedykowany do pracy w komputerach
stacjonarnych o średnim współczynniku wydajności nie mniejszym niż: 2000
punktów, mierzonym przy użyciu programu testującego MSC CPU Benchmark
V5 dostępnym pod adresem: http:/www.mcsstudios.com/pl/mcscpu.htm#opis
lub 4000 punktów mierzonym przy użyciu programu testującego CPU Mark 2.1
parametr „final score”; program dostępny pod adresem:
http://www.zoom.idg.pl/ftp/pc_7989/CPUMark%202.1.html;
— pamięć RAM minimum 1GB z możliwością rozbudowy do 2 GB;
— dysk twardy: - pojemność minimum 160GB, min 7200 obrotów/minutę;
— nagrywarka CD-DVD;
—stacja dyskietek 3,5’;
— karta sieciowa zintegrowana z płytą główną 10/100 Mb/s;
— klawiatura;
—mysz optyczna; podkładka pod mysz
—porty I/O:- minimum 6 portów USB w standardzie 2.0, VGA , 1x RS 232;
—zintegrowana karta audio;
—zintegrowana karta video z wyjściem analogowym;
—windows XP-Prof. Edition;
— monitor LCD 17”
- typ panela LCD, TFT TN;
- przekątna ekranu 17”;
- zalecana rozdzielczość obrazu 1280x1024 pikseli;
- częstotliwość odświeżania przy zalecanej rozdzielczości 60Hz;
- częstotliwość odchylania poziomego min 30-83kHz;
- częstotliwość odchylania pionowego min. 56-75Hz;
- czas reakcji matrycy max. 8ms;
- jasność 300 cd/m2;
- kontrast 600:1;
- kąt widzenia pionowy i poziomy 160 stopni;
- regulacja cyfrowa (OSD);
- typ sygnału wejściowego RGB;
- gniazdo wejściowe sygnałowe D-Sub 15 stykowe;
- wbudowany zasilacz;
- możliwość zmiany kąta pochylenia panelu;
- wbudowane głośniki i wejście audio.
Zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności (Dz.U.2004 Nr 204 poz.2087) sprzęt kompute-rowy powinien posiadać oznakowanie CE będące potwierdzeniem deklaracji producenta, że wyrób spełnia wymagania wszystkich dotyczących go dyrektyw.
b) jeden serwer w obudowie dedykowanej dla komputerów serwerowych z zasila-czem o mocy min 400 W w następującej konfiguracji:
—Procesor: klasy x86 lub równoważny, dedykowany do pracy w komputerach
serwerowych o średnim współczynniku wydajności nie mniejszym niż: 5000
punktów, mierzonym przy użyciu programu testującego MSC CPU Benchmark
V5 dostępnym pod adresem: http:/www.mcsstudios.com/pl/mcscpu.htm#opis
lub 4200 punktów mierzonym przy użyciu programu testującego CPU Mark 2.1
parametr „final score”; program dostępny pod adresem:
http://www.zoom.idg.pl/ftp/pc_7989/CPUMark%202.1.html;
— pamięć RAM minimum 2GB z możliwością rozbudowy do 8 GB;
— dysk twardy: - pojemność minimum 500GB, min 7200 obrotów/minutę;
— nagrywarka CD-DVD;
—stacja dyskietek 3,5’;
— karta sieciowa zintegrowana z płytą główną 10/100 Mb/s;
— klawiatura;
—mysz optyczna;
—podkładka pod mysz;
—porty I/O:- minimum 4 portów USB w standardzie 2.0, VGA , 1x RS 232;
—zintegrowana karta video z wyjściem analogowym;
—Microsoft Windows Server® 2003 R2 SP2, x64 Std Edition with 10 CAL and docs
English (10 licencji);
— monitor LCD 17”
- typ panela LCD, TFT TN;
- przekątna ekranu 17”;
- zalecana rozdzielczość obrazu 1280x1024 pikseli;
- częstotliwość odświeżania przy zalecanej rozdzielczości 60Hz;
- częstotliwość odchylania poziomego min 30-83kHz;
- częstotliwość odchylania pionowego min. 56-75Hz;
- czas reakcji matrycy max. 8ms;
- jasność 300 cd/m2;
- kontrast 600:1;
- kąt widzenia pionowy i poziomy 160 stopni;
- regulacja cyfrowa (OSD);
- typ sygnału wejściowego RGB;
- gniazdo wejściowe sygnałowe D-Sub 15 stykowe;
- wbudowany zasilacz;
- możliwość zmiany kąta pochylenia panelu.
Zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności (Dz.U.2004 Nr 204 poz.2087) serwer powinien posiadać oznakowanie CE będące potwierdzeniem deklaracji producenta, że wyrób spełnia wymagania wszystkich dotyczących go dyrektyw oraz potwierdzenie kompatybilności z sys-temami Server® 2003.
c) akcesoria komputerowe:
—switch 10/100 Mb/s 8-portów. – 2 szt.;
—listwy zasilające – 3 szt.;
—oprogramowanie - windows XP-Prof. Edition. – 1 szt.
3. Termin i miejsce wykonania Zamówienia, czas reakcji serwisowej.
3.1 Wymagany termin zrealizowania Zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
3.2 Za każdy dzień opóźnienia Zamawiająca nalicza Wykonawcy odsetki ustawowe, zgodnie z zasadami podanymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 13 paździer-nika 2005 r. w sprawie określenia wysokości odsetek ustawowych (Dz.U. z 2005 r. Nr 201, poz. 1662).
3.3 Miejscem dostarczenia zamówienia jest siedziba Zamawiającej.
3.4 Wymagany przez Zamawiającą minimalny okres gwarancji to 12 miesięcy.
3.5 Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania napraw serwisowych w miejscu in-stalacji sprzętu. Dopuszczony przez Zamawiającą maksymalny czas reakcji serwiso-wej wynosi 72 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającą usterki.
-Wykonawca w formularzu ofertowym powinien podać czas reakcji serwisowej
określony w godzinach,
- Czas reakcji serwisowej będzie podlegał ocenie zgodnie z kryterium określonym
w pkt. 20.
3.6 Warunki odbioru sprzętu komputerowego(sposób przeprowadzenia testu wydajności procesora): Test wydajności procesora zostanie przeprowadzony w siedzibie Zama-wiającej. Programy testujące ze standardowym ustawieniem parametrów zostaną uru-chomione trzykrotnie na komputerze biurowym w odstępach 30 minutowych. Po każ-dym uruchomieniu programu testującego sprzęt będzie restartowany. Średni współ-czynnik wydajności z trzech prób na każdym komputerze musi być nie mniejszy niż określony w specyfikacji procesora dla programu testującego MSC CPU Benchmark V5 lub parametr (final score) mierzony przy użyciu CPU Mark 2.1. Jeżeli w wyniku przeprowadzenia testów Zamawiająca stwierdzi, że wybrany sprzęt nie spełnia wyma-gań określonych w s.i.w.z., Zamawiającej przysługuje prawo do zwrócenia całej do-stawy do Wykonawcy, na jego koszt. Przyczyny zostaną odnotowane w protokole od-bioru technicznego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni roboczych doko-nać wymiany sprzętu. Jeżeli podczas odbioru technicznego nowa dostawa nie spełni określonych wymagań, Zamawiającej przysługuje prawo odstąpienia od realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia jakiegokolwiek odszkodo-wania z tytułu niezrealizowania umowy. Wykonawca dołączy instrukcje obsługi w ję-zyku polskim oraz karty gwarancyjne.
4 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków.
4.1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p., o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, je-żeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Za-mówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, (zgodnie z art. 24 p.z.p.).
4.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie
złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
5 W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w pkt. 4, Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22
ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. ( załącznik nr 2 do s.i.w.z.);
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do s.i.w.z.);
b) parafowany wzór umowy (załącznik nr 3 do s.i.w.z.);
c) sporządzony przez Wykonawcę opis parametrów technicznych przedmiotu zamó-wienia;
d) informację o parametrach technicznych oferowanego sprzętu;
e) oświadczenie o spełnianiu przez przedmiot zamówienia wymogów wydajności mierzonych przy pomocy programu testującego MSC CPU Benchmark V5 zgod-nych z opisem przedmiotu zamówienia ppkt. 2.4 lit a oraz ppkt. 2.4 lit b (załącznik nr 4 do s.i.w.z.).
7. Zamawiająca odrzuca ofertę Wykonawcy:
a) niezgodną z ustawą lub taką;
b) której treść nie odpowiada jakiemukolwiek postanowieniu s.i.w.z.;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu Zamówienia;
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert;
f) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 p.z.p. lub błędy w obliczeniu ceny;
g) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny;
h) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
8. Informacje o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz przekazywania korespondencji
8.1 Zamawiająca i Wykonawca porozumiewają się:
a) osobiście;
b) drogą pocztową;
c) pocztą elektroniczną;
d) faksem.
8.2 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiająca i Wykonawcy przekazują pisemnie, z zastrzeżeniem pkt 8.3.
8.3 Zamawiająca dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu przy przekazywaniu następujących dokumentów:
— pytania i wyjaśnienia dotyczące treści s.i.w.z.,
— modyfikacja treści s.i.w.z.,
— wniosek o wyjaśnienie i wyjaśnienie treści oferty,
— wniosek o wyjaśnienie i wyjaśnienia dotyczące oświadczeń i dokumentów, o któ-rych mowa w art.25 ust. 1 ustawy,
— wezwanie do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 26, ust.3 p.z.p.,
— informacja o poprawieniu oczywistych omyłek pisarskich oraz omyłek rachunko-wych w obliczaniu ceny,
— oświadczenie Wykonawcy w kwestii wyrażenia zgody na poprawienie omyłek ra-chunkowych,
— wniosek Zamawiającej o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą oraz odpowiedź Wykonawcy,
— zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, o Wykonawcach, którzy zo-stali z postępowania wykluczeni i Wykonawcach, których oferty zostały odrzuco-ne,
— zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
8.4 Jeżeli Zamawiająca lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomie-nia oraz informacje faksem, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwier-dza fakt ich otrzymania.
8.5 Oświadczenia, wnioski i zawiadomienia oraz inne informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upły-wem terminu. Zamawiająca przyjmuje korespondencję w godzinach urzędowania se-kretariatu, tzn. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
8.6 Korespondencja przesyłana za pomocą faksu po godzinach urzędowania zostanie za-rejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającej i uznana za wniesioną z datą tego dnia.
8.7 Zamawiająca nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
8.8 Zaleca się, aby Wykonawcy, którzy pobrali s.i.w.z. ze strony internetowej Zamawiają-cej zgłosili ten fakt telefonicznie, faksem lub e-mailem.
8.9 Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającej o wyjaśnienie treści niniejsze-go s.i.w.z. Zamawiająca udziela wyjaśnienia niezwłocznie, chyba że prośba o wyja-śnienie treści s.i.w.z. wpłynęła do Zamawiającej na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
8.9.1 Wniosek powinien być opatrzony nazwą Wykonawcy.
8.9.2 Kopie odpowiedzi Zamawiającej wraz z treścią wniosku (bez ujawniania da-nych dotyczących Wykonawcy, który go złożył) będą wysłane w takim samym terminie do wszystkich Wykonawców, którym przekazano s.i.w.z. oraz będzie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającej.
8.10 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiająca może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść s.i.w.z.
8.10.1 Zmodyfikowaną s.i.w.z. Zamawiająca przekazuje niezwłocznie wszystkim
Wykonawcom, którym przekazano s.i.w.z oraz zamieszcza na swojej stronie
internetowej, której adres podano w pkt 1.5.
8.10.2 Zmodyfikowana s.i.w.z. jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców.
8.10.3 Zamawiająca przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści s.i.w.z. niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofer-tach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiająca niezwłocznie za-wiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano s.i.w.z. oraz umieści ją na stronie internetowej.
9 Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- pod względem formalnym Ewa Adasiak, tel. 0746649622, 0746649921 w. 116;
- pod względem merytorycznym Jerzy Kazojć, tel. 0746649622, 0746649921 w. 124.
10 Zamawiająca nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
11 Zamawiająca nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12 Zamawiająca nie wymaga złożenia wadium.
13 Zamawiająca nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14 Zamawiająca nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
15 Zamawiająca nie przewiduje stosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najko-rzystniejszej oferty.
16 Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
17 Opis sposobu przygotowania ofert.
17.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
17.2 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w s.i.w.z. i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
17.3 Wykonawca może ustanowić pełnomocnika, który reprezentuje go w Postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być sporządzone na piśmie i dołączone do oferty.
17.4 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złoże-niem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiająca w żadnym razie nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
17.5 W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona po-świadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca na każdej za-pisanej stronie kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność”.) Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby.
17.6 Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponu-merowane, spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający przypadkowemu zdekom-pletowaniu zawartości. Kartki ofert powinny być zaparafowane lub podpisane przez osobę uprawniona do występowania w imieniu Wykonawcy. Ewentualne poprawki w tekście oferty musza być naniesione w czytelny sposób i parafowane.
17.7 Na ofertę składają się oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 5 i 6 niniejszej s.i.w.z.;
17.8 Ofertę należy złożyć w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpie-czonej kopercie, oznaczonej napisem: Oferta na zakup i dostawę sprzętu komputero-wego. Nie otwierać przed 22 stycznia 2008 r., przed godz. 9.30.
18 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
18.1 Termin składania ofert upływa 22 stycznia 2008 r. o godz. 9.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny za-chowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do siedziby Zama-wiającej, a nie data jej wysłania.
18.2 Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającej na adres podany w pkt 1.5 do
budynku administracyjnego Zamawiającej, I piętro, sekretariat (pok. 17), czynny od
poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
18.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2008 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającej, w budynku administracyjnym, pok. 30, II piętro.
18.4 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiająca przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamó-wienia. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu tej informacji. Po otwarciu każdej z ofert odczytana zostanie nazwa Wykonawcy, jego siedziba, cena ofertowa brutto oraz okres reakcji serwisowej.
18.5 Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek.
19 Opis sposobu obliczania ceny
19.1 Cena powinna obejmować wszystkie pozycje zamówienia oraz wszystkie inne koszty
realizacji zamówienia, w szczególności koszty dostawy do siedziby Zamawiającej.
19.2 W całkowitej cenie ofertowej należy wyodrębnić cenę netto, podatek VAT oraz cenę
ogólną, czyli brutto.
19.3 Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład
elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową
w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
20. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz sposób oceny ofert
a) cena – 90 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:

                                cena brutto najtańszej oferty
Liczba punktów c =                                                 x 100 pkt x znaczenie kryterium 90% 
                                  cena brutto oferty badanej

b) czas reakcji serwisowej – 10 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „czas reakcji serwisowej”: 


                               czas reakcji serwisowej najkrótszy
Liczba punktów s =                                                  x 100 pkt x znaczenie kryterium 10%
                           czas reakcji serwisowej oferty badanej

Czas reakcji serwisowej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie zaproponuje okres serwisowy krótszy niż 12 godzin, do oceny ofert w tym kryterium zostanie mu policzony okres 12 godzin jako mi-nimalny, zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającej.

O wyborze najkorzystniejszej oferty przesądzi suma Liczby punktów c + Liczby punktów s

20.1 Zamawiająca uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli oferta, co do formy opracowania i treści, spełnia wszystkie
wymagania określone w s.i.w.z.
20.2 Realizacja Zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który zaproponuje
najkorzystniejszą ofertę pod względem wymaganych kryteriów. Pozostałe oferty
zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
21. Informacje o formalnościach, które będą dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy w sprawie Zamówienia

21.1 Zamawiająca podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą
ofertę z punktu widzenia kryterium określonego w pkt 20.
21.2 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone:
a) w siedzibie Zamawiającej – na tablicy ogłoszeń,
b) na stronie internetowej Zamawiającej, pod adresem podanym w pkt 1.5.
21.3 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiająca zawiadomi
Wykonawców i poda informacje określone w art.92 ust 1 p.z.p.
21.4 Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego
na wniesienie protestu.
21.5 Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie z wzorem umowy stanowią-
cym załącznik nr 3 do s.i.w.z.
21.6 Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany
jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z
art. 147, 150 i 151 p.z.p. w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
— Zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie służyło do pokrycia
roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy;
— Zabezpieczenie należytego wykonania umowy powinno być wniesione w
pieniądzu;
— Zamawiająca przechowa zabezpieczenie na oprocentowanym rachunku
bankowym;
—Zamawiająca zwróci zabezpieczenie z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy;
—Zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy po przeprowadzeniu
odbioru ilościowego i technicznego zakończonego wynikiem pozytywnym.
22. Pouczenia o środkach ochrony prawnej
22.1 Wykonawca może wnieść pisemny protest dotyczący działania lub zaniechania
Zamawiającej w ciągu 7 dni od dnia, w którym powziął lub mógł powziąć
wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
22.2 Protest uważa się za wniesiony z chwilą jego dotarcia do Zamawiającej w sposób
umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.
22.3 Protest dotyczący s.i.w.z wnosi się w terminie 7 dni od dnia jej zamieszczenia na
stronie internetowej Zamawiającej, jeżeli wartość Zamówienia jest mniejsza niż
kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p.
22.4 W przypadku wniesienia protestu dotyczącego treści ogłoszenia lub postanowień
s.i.w.z., Zamawiająca może przedłużyć termin składania ofert.
22.5 Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
22.6 Zamawiająca odrzuca protest:
a)wniesiony po terminie,
b)wniesiony przez podmiot nieuprawniony,
c)niedopuszczalny na podstawie art. 181 ust. 6 p.z.p.
22.7 Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie
Zamawiającej, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz
okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających jego wniesienie.
23. Postanowienia końcowe
23.1 Zasady udostępniania dokumentów
23.1.1 Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu
Zamawiająca może udostępnić po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej
oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od
chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu po upływie terminu ich składania.
23.1.2 Udostępnienie informacji, o których mowa w pkt 23.1.1 odbywać się
będzie według poniższych zasad:
a) Zamawiająca udostępnia wskazane dokumenty po otrzymaniu pisemnego wniosku;
b) Zamawiająca wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych doku-mentów;
c) Zamawiająca wyznacza osobę upoważnioną, w obecności której udostęp-nione zostaną dokumenty;
d) udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającej, w czasie godzin urzędowania podanych w pkt 8.5.
23.2 W sprawach nieuregulowanych w s.i.w.z. mają zastosowanie przepisy p.z.p. oraz
przepisy kodeksu cywilnego.
24. Załączniki stanowiące integralną część s.i.w.z.:
a) załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
b) załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępo-waniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24. ust 1 i 2 p.z.p.;
c) załącznik nr 3 – wzór umowy.
d) załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnianiu przez przedmiot zamówienia wymogów wydajności mierzonych przy pomocy programu testującego MSC CPU Benchmark V5 zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia pkt 2.4 a oraz 2.4 b.

Wytworzył:
Cezary Kasiborski
Udostępnił:
Maćkowiak Ewa
(2008-03-12 11:48:04)
Ostatnio zmodyfikował:
Maćkowiak Ewa
(2008-03-20 14:10:11)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki